Job 23 van 42


Report this listing

Solliciteren



ERVAREN MANAGEMENT ASSISTANT NL-ENG


Functie

Diegem | Management Assistant | Minimum 5 jaar ervaring | Bachelordiploma |Internationaal bedrijf | NL-ENG |

Over de organisatie

Onze klant is een internationaal bedrijf uit Diegem actief in de financiële sector. Ze staan bekend omwille van een goede opleiding op korte termijn en doorgroeimogelijkheden op lange termijn. Zij bieden flexibele werkuren aan waarbij 2-3 dagen thuiswerk per week mogelijk is. Daarnaast kom je terecht in een modern gebouw dat vlot bereikbaar is met het openbaar vervoer.

Jouw nieuwe functie

Als Management Assistant voer je een uitgebreide administratief ondersteunende job uit. Je zal de partner en consultants ondersteunen in hun dagdagelijkse taken waarbij je dagelijks met cijfers in contact komt. Zo volg je klantendossiers op van a-z, maar ben je ook verantwoordelijk voor het updaten van de database, opmaken van presentaties, briefwisseling, organiseren van meetings, travel arrangements en facturatie. Voor deze job sta je ook rechtstreeks in contact met de klanten ivm facturen, expense notes en het opvolgen van financiële procedures in de klantendossiers. Je beheert ook de planning van de consultants. Daarnaast heb je veel interne contacten om de job optimaal uit te oefenen zoals compliance en credit checks.

Jouw profiel

Jouw profiel

Voor deze job als Management Assistant zoekt Hays iemand die

  • een Bachelor- of Masterdiploma behaald heeft en op zoek is naar een uitgebreide administratief ondersteunende job.
  • Minimum 5 jaar werkervaring als management assistant, personal assistant of office assistant achter de rug heeft
  • Daarnaast communiceer je vlot in het Nederlands en Engels.
  • een gezonde financiële interesse heeft en graag met cijfers werkt.
  • Je komt professioneel over en je bent administratief/organisatorisch ingesteld.
  • Bovendien ben je snel beschikbaar!


  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden

Voor deze job als Management Assistant ontvang je bij opstart

  • een aantrekkelijke verloning volgens ervaring
  • maaltijdcheques van 8 euro per dag
  • netto-onkostenvergoeding van 70 euro per maand
  • Iphone en laptop

Bij een vast contract komen hier nog enkele extralegale voordelen bij

  • groepverzekering
  • hospitalisatieverzekering.
  • een voucher voor het aankopen van IT materiaal zodat je professioneel van thuis uit kan werken.

Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze administratieve cijfermatige job als Management Assistant bij een internationaal bedrijf uit Diegem met doorgroeimogelijkheden? Solliciteer dan snel via onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je ook contact opnemen met Stijn Alens op 02/709.84.38

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht